کد مطلب:330288 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:577

(148) جهت گشایش رزق از امام زمان علیه السلام
ملا محمد صادقی عراقی در نهایت سختی و پریشانی و بدحالی بود. به هیچ وجه برای او گشایش نمی شد تا آن شبی در عالم خواب خدمت حضرت حجة علیه السلام رسید و عرض حال خود بگفت . حضرت حجة علیه السلام فرمود: به نزد سید محمد سلطان آبادی برو و به دستورالعمل آن عمل كن :

اول : آن كه بعد از فجر صبح دست بر سینه گذارد و هفتاد مرتبه بگوید:



(یا فتاح )



دوم : آن كه مواظبت كن به خواندن :



لا حول و لا قوه الا باللّه توكلت علی الحی الذی لا یموت و الحمدللّه الذی لم یتخذ صاحبه و لا ولدا و لم یكن له شریك فی الملك و لم یكن له ولی من الذل و كبره تكبیرا.



سوم : آن كه بعد از هر نماز صبح بخواند این جملات را:



بسم اللّه صلی اللّه علی محمد و آل محمد و افوض امری الی اللّه ان اللّه بصیر بالعباد قوقاه اللّه سیات ما مكروا الا اله الا انت سبحانك انی كنت من الظالمین فاستجبنا له و نجیناه من الغم و كذلك ننجی المومنین حسبنا اللّه و نعم الوكیل و انقلبوا بنعمه من اللّه و فضل لم یمسسهم سوء ماشاء اللّه لا ماشاء لا حول و لا قوه الا باللّه ماشاء لا حول و لا قوه الا باللّه ماشاء اللّه لا ماشاء الناس ماشاء اللّه ا یره الناس حسبی الرب من المربوبین حسبی الخالق من المخلوقین حسبی الرازق من المرزوقین حسبی اللّه رب العالمین حسبی من هو حسبی حسبی من لم یزل حسبی حسبی من كان منذ كنت حسبی حسبی اللّه لا اله الا هو علیه توكلت و هو رب العرش العظیم و الحمدللّه رب العالمین .